Politica de Garanție pentru Produsele Comercializate pe Bluecomm.ro
1. Garanția Legală de Conformitate
Toate produsele comercializate pe Bluecomm.ro beneficiază de o garanție legală de conformitate de 24 de luni, conform Legii nr. 449/2003, în baza facturii de achiziție. Garanția se calculează de la data livrării produsului.
Dacă produsul prezintă neconformități în această perioadă, clientul are dreptul la:
Pentru a beneficia de garanție, clientul trebuie să sesizeze lipsa de conformitate în termen de 2 luni de la constatarea problemei.
2. Excluderi de la Garanție
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:
3. Produse deteriorate în timpul transportului
Dacă produsul ajunge la client cu deteriorări cauzate de transport, acesta trebuie să reclame problema în termen de 24 de ore de la primirea coletului, prin e-mail la office@bluecomm.ro Sesizările făcute după acest termen nu vor fi luate în considerare.
4. Modalități de Asigurare a Garanției
Pentru a solicita garanția, clientul trebuie să:
5. Costuri de transport pentru garanție
Dacă produsul returnat pentru garanție nu prezintă defecte, clientul va suporta costurile de transport dus-întors.
Această politică respectă prevederile Legii nr. 449/2003 și HG nr. 394/1995 privind garanțiile produselor. Pentru orice întrebări, ne puteți contacta la adresa de email office@bluecomm.ro sau telefonic la 0746741771.